Monday, December 6, 2010

kecomelan melampaui batas..

farah shazna, anda bertanggungjawab mengheret saya ke kancah mengadap utube berejam2 semata2 nk tgk aksi budak kecik ni..haha :P

this is soooo irresistible..comel sangat sampai buat apa2 pun teringat budak ni. eh2 mcm orang angau plak :P

kepada yg sukakan budak kecik, think twice b4 watching this.

because you're not gonna end here, but end up google-ing n youtube-ing diz budak kecik for hours or even days. i mean, this is serious ok?

yang tak suka budak kecik, CAUTIONS! these videos might turn u, into a totally different person..

heee ladies n gentleman, here i present you, DR. NINA!

ENJOY! :)



A frog was jumping in you stomach!!



Papa, papa daisukiiiiii~~~



heeee comel melampau kaaaaan?

:)
mak si nina ni orang jepun, ayah dia orang putih, las2 dia jadi caca marba, kejap cakap jepun kejap ckp omputeh.

tapi, COMEL. super duper hyper COMEL.

Ya Allah, semoga dikurniakan anak yang secomel dan selicik ni suatu hari nnt..amiiin :)

4 comments:

eiyda said...

comey gle budak nieee! geram kot tgok dye!hehe~

Fau~ said...

plak daaa...mmg caca marba sungguh..haha :D
cumei3

FarahShazna said...

haha..jgn nk salahkan aku eh..
sape suh hang pi tgk..
aku kata dia comei ja..haha
tapi mmg sangat sangat sangat comel kan???
nk anak cmni jgak~

AChiK said...

sgt comel kot...kak chik dh tgk hampir semua vid dye...terharu2 sampai menangis pon ada..haha

Post a Comment